Primary Advertiser

סעודת מלכים: אסאדו על מצע נודלס תרד של בת חן דיאמנט

בת חן דיאמנט, בשיתוף אסם

15.9.2020 / 7:35

אם אתם רוצים מנה בשרית מושקעת ומעולה לארוחת החג שלכם, הגעתם למקום הנכון: בלוגרית האוכל מסבירה איך עושים את זה נכון ומספרת על הטיפ הכי חשוב שלה לערב החג

בת חן דיאמנט ארוחת חג אסם. צילום: אפיק גבאי, סטיילינג: קינן בסל,
בת חן דיאמנט ארוחת חג אסם/צילום: אפיק גבאי, סטיילינג: קינן בסל

הבלוג של בת חן דיאמנט, "סטודיו לבישול ואפיה", מציג אפשרויות רבות לסדנאות מפנקות בתחום האוכל, כמו גם את מיטב המתכונים שלה. היא למדה ועבדה בניו יורק ולאחר מכן במסעדות ישראליות, כולל "מול-ים" ומעבירה את סדנאות הבישול והאפייה בסטודיו שלה במושב עין ורד.

כמה מילים על המנה שבחרה להכין: בחרתי להכין לחג מנת אסאדו כי היא מנה מנצחת עבורי, נתח גדול של בשר שתמיד זמין בכל קצביה, דורש מינימום עבודה - תיבול, צריבה והכנסה לתנור ונותן תוצאה מדהימה של בשר רך שמתפרק מהעצם ומרשים את כולם בטעמו העמוק והייחודי.

על אילו מנות לעולם לא תוותרי בחגים?

חגים אצלנו במשפחה זו חגיגה אמיתית. אימא שלי תמיד מתייעצת איתי כשבועיים-שלושה לפני הארוחה ואנחנו חושבות ומתכננות ביחד את התפריט. חשוב לנו לשמור על המאכלים המסורתיים כמו מנות שיאמא וסבתא (ז"ל) שלי מבשלות ואופות - כבד קצוץ, מרק עוף עם קרפלך, עופיונים ממלואים, עוגת דבש, סלט חסה עם רוטב מיוחד ותפוחי אדמה שאנו מגדלים צלויים בתנור.

איזה מתכון הפך עם השנים למתכון הכי מזוהה איתך בארוחות החג המשפחתיות?

כל שנה אני אופה חלה חגיגית לחג. יש משהו באפיית חלה שמרגש אותי כל פעם מחדש ומכניס אותי לאווירת החג. כמו כן, אני אופה גם עוגת דבש רכה ועסיסית שלא מוותרים לי עליה במשפחה. למנה עיקרית תמיד מגיעה עם נתח אסאדו שהתבשל שעות בתנור והוא רך ונופל מהעצם.

איזו מנה לעולם לא תכיני לחג ולמה?

אין מנה כזאת, אני אוהבת להכין הכל: מנות ראשונות, מנות עיקריות, אפייה, קינוחים.

מה הטיפ שלך לאירוח ארוחת חג?

אני אדם מאוד מסודר ומתוכנן ואני חושבת שזה הבסיס להצלחה בהרבה דברים, בוודאי במטבח כשמארחים הרבה אנשים. לכן, תכנון מראש של המנות והכנת רשימת מצרכים עוזרת מאוד ומומלצת, חשיבה על מגוון של מנות שיתאימו לכולם ושימוש בהרבה ירקות לפי העונה, כי זה טעים ובריא.

מה היית ממליצה להכין לחג למי שאינו בשלן? מתכון בטוח שתמיד מצליח

אני הייתי ממליצה להכין תפוחי אדמה קריספים בתנור. זה קל מאוד. שמן זית איכותי, פפריקה מתוקה, מלח ים אטלנטי ורוזמרין יבש יעשו עבודה נפלאה בקלות וללא מאמץ. מכניסים לחום של 200 מעלות ותוך שעה ורבע זה מוכן ותמיד טעים. גם סלט חסה אייסברג, רימונים, עירית קצוצה, אגוזים קלויים עם ויניגרט מנצח בקערה יפה וגדולה ירשים את כולם.

למתכון החג המלא של בת חן דיאמנט

בת חן דיאמנט, בשיתוף אסם
  • עוד באותו נושא:
  • ארוחת חג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully